Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés és szállítás

Szállítási információk:

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

  • Házikóágyak: A házikóágyakat általában 4–6 héten belül szállítjuk ki. A termékeket nemzetközi GLS csomagként adjuk fel, jellemzően 1–3 darab különálló csomagban. 
  • Házikóágyak gyors szállítással: 1 héten belül átvehetőek, ugyanúgy GLS nemzetközi csomagként, külön csomagokban.
  • Bababútorok: A bababútorok szállítási ideje 2–5 hét. Ezeket a Raben Trans szállítja. Fontos tudni, hogy a Raben Trans kevésbé rugalmas, nem tudunk előre egyeztetett időpontot biztosítani. A szállítás napján keresi a futár a vásárlót.
  • Matracok: Általában 2-4 hét a szállítási idő, de gyors szállításos ágyak esetén 1 hét. GLS vagy DPD futárral küldjük ki őket.
  • Rácsvédők és baldachinok: 3–5 hét szállítási idő, GLS által kézbesítve. A szállítás előtt emailes értesítést kap a vásárló a kiszállítás pontos napjáról.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • GLS Csomagautomata: 1590 Ft
  • GLS Házhozszállítás: 1990 Ft
  • 50.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes.


Behozzák a bútort a lakásba is? Alapértelmezetten nem, a szállítócégek az első bejárati ajtóig, kapuig teljesítik a kiszállítást.


Van lehetőség gyorsított szállításra? Nincs lehetőség a megadott szállítási idők lerövidítésére, mivel a szállítás nemzetközi rendszerben működik, ahol a logisztikai folyamatokra nincsen közvetlen ráhatásunk.

 

Fizetési információk:

Banki előreutalással fizetheti ki rendelését.

A megrendelést követő 1 munkanapon belül e-mailben díjbekérőt küldünk.


Átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Exclusive Store Kft
Bankszámlaszám:
11703037-21452471-00000000
OTP bank 



Visszaküldés

Az alábbiakban részletesen ismertetjük a visszaküldési feltételeinket:

14 napos visszavételi garancia:
A vásárló terméket indoklás nélkül visszaküldheti a termék átvételétől számított 14 napon belül, kivéve azon termékeket, amik kivételt képeznek ezalól.

Ha a termék nem hibás, a visszaküldési felelősség a vásárlót terheli.
A vásárlónak saját költségén és felelősségén szükséges visszajuttatnia a terméket a következő címre:
7100, Szekszárd, Rákóczi utca 23-25, C/2 1/4, 17-es kaputelefon.


Visszaküldés menete (Hibás termék esetén):

Ha a termék hibás, mi intézzük a visszaküldést.
GLS futárt küldünk a termékért, és cégünk állja az oda és visszaküldés díját is.

Kérjük írjon e-mailt visszaküldési szándékáról, melyben feltünteti a bankszámlaszámát is, amire a termék vételárát várja, melyet 14 naptári napon belül visszautalunk.